Alla inlägg den 18 november 2013

Av brownies - 18 november 2013 15:15

Det har bivit lite dåligt med inlägg senaste tiden, men jag har inte hunnit och så har jag glömt bort att fota och då blir det inte lika roliga inlägg. Helgen har varit fullspäckad i fredags kväll var vi hos våra grannar och hälsade på och i lördags var vi hos min kusin som fyllde år och blev bjudna på grillat kött, potaisgratäng, bearnaisesås, sallad och kladdkaka, chokladbollar och kakor. Väldigt gott och vi gick inte hungriga därifrån direkt. Igår hade vi besök av en kompis från Gävle hela dagen eftersom det var så fint väder var vi ute och promenerade i nästan två timmar. På kvällen såg vi näst sista avsnittet av Bron. Jag har inte sett första säsongen, men av någon anledning började vi titta på andra säsongen och först tyckte jag serien var lite svår och konstig men alla pratar om den så den fick en chans. Det är en av de bästa serier jag sett den är så otroligt välgjord och man fastnar helt och glömmer bort allt runt om när man tittar. Så nu ska vi se säsong ett också. 


Eftersom jag inte har några nya bilder så får det bli två bilder från 2011 när Brownie hälsar på grisar och plockar bär.

   


Presentation


Välkommen till min blogg! Klicka på presentationen så får du veta lite mer om mig.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards