Alla inlägg den 30 augusti 2013

Av brownies - 30 augusti 2013 21:48

Det blev en enkel middag idag stekte kycklingfilé och kryddade med tikka masala. Sen hade jag i en röd paprika, färsk koriander och en burk crème fraîche och låt puttra 5-10 min.

Av brownies - 30 augusti 2013 09:05

Det blev djursjukhuset för Brownie. Hon blev sämre och bara kräktes och var jättedålig i magen och natten mot tisdag var jag uppe hela tiden och på tisdag morgon åkte M in med henne. Hon fick stanna där för hon behövde bl.a dropp. Sen blev hon kvar där i två dygn och de tog en massa prover och röntgen. Men de hittade inget men förmodligen har hon fått i sig något olämpligt ute. Igår fick vi hämta henne och hon blev jätteglad när vi kom. Det har varit väldigt tomt och känts konstigt när hon inte varit hemma. Nu är hon i alla fall bättre men ganska trött och vi ska ge henne två olika mediciner och sen specialkost som kokt ris, kyckling och vit fisk i två veckor. Så vi får verkligen hoppas att det bli bättre. Men hon är så hungrig men hon måste börja med små portioner men det förstår inte hon. Igår kväll gick hon runt och gnällde och letade mat på golvet och bara tittade på oss som att hon tänkte förstår ni inte att jag är hungrig.

Presentation


Välkommen till min blogg! Klicka på presentationen så får du veta lite mer om mig.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards