Alla inlägg under juni 2014

Av brownies - 11 juni 2014 12:12

En av mina favoritluncher när det är sommar är potatissallad och grillad kyckling ( rostbiff är också väldigt gott). Idag hade jag avocado och rucola hemma också och så lite olivolja på.

Av brownies - 10 juni 2014 14:59

Igår gjorde jag smulpaj med rabarber och vaniljsås. Så gott!

Dop

Av brownies - 8 juni 2014 14:41

Idag har jag tittat på prinssesdopet alltid roligt att se kungliga tillställningar. En bild på de vackra blommorna min syster hade med sig igår passar bra till detta inlägg.

Av brownies - 8 juni 2014 07:46

Igår var vi i Hågelby parken med våra grannar. Det var hur mycket folk som helst där för det var backluckeloppis. Vi gick och tittade en sväng men jag tyckte att det mest var skräp. Sen tog vi en fika och sist tittade på djuren och promenerade lite. På kvällen var min syster E hos oss på middag. Vi bjöd på sparrisrisotto och pannacotta med hallon.

Av brownies - 7 juni 2014 21:44

Igår blev det en enkel middag som vi tyckte passade bra på nationaldagen. Matjesill, färskpotatis, ägg, gräddfil och gräslök.

Av brownies - 6 juni 2014 19:19

Nationaldagen har vi tillbringat i Vinterviken med min mamma. Vi promenerade och sen åt på trädgårds caféet. Det var gott och väldigt mysigt att sitta där i trädgården.

Av brownies - 4 juni 2014 20:59

M blev sen från jobbet idag så jag och mamma tog en spontan sushi middag.

Av brownies - 1 juni 2014 10:32

Vi hade tur att det var uppehåll igår men det var kallt. Efter frukosten tog vi en liten promenad i Bollnäs. Hotellet låg jättefint precis vid vattnet och en park. Vi är otroligt nöjda med vistelsen på Scandic Bollnäs det fanns inget att klaga på och personalen var väldigt trevliga, hjälpsamma och serviceinriktade. (Det behövs ju en del när man har både barn och hund med) Frukostbuffen var jättebra och ett plus att det fanns mycket ekologiskt. Här bor vi gärna igen. Sen åkte vi och firade M:s mamma och jag glömde bort att fota maten. Men vi fick paj med kantareller och broccoli, potatissallad, rostbiff, fläskfilé, sallader och bröd. Marängtårta med jordgubbar och kakor. Det var full rulle hela dagen mycket folk och barn och hund:)

Brownie fick en egen skylt som vi hängde på dörren när vi var nere och åt.

Presentation


Välkommen till min blogg! Klicka på presentationen så får du veta lite mer om mig.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards