Alla inlägg den 1 juli 2014

Av brownies - 1 juli 2014 21:06

I helgen har vi varit i Ullared med våra grannar och vi har haft det väldigt bra. Jag trodde inte att det skulle finnas så mycket bra shopping där men det gjorde det. Vi hann inte gå runt hela så vi måste absolut åka tillbaka men vi fick ändå med oss mycket bra saker hem. Vi åkte vid sju hemifrån och var där strax innan tolv. Det gick rätt snabbt att hitta parkering och det var ingen kö in i varuhuset men det var mycket folk därinne. Först åt vi lunch det blev köttbullar för mig och sen gick vi runt i varuhuset till halv fem. Sen tittade vi lite utanför också för där finns en hel del butiker och innan vi åkte vidare till Jönköping där vi bokat hotell så åt vi tahi/kina buffé.


             


Vi bodde på tionde våningen på Quality hotell i Jönköping. När vi vaknade på söndagen åt vi frukostbuffé och sen tog vi en promenad i Jönköping.

       


Sen åkte vi vidare till Gränna och då hade vi tur att det blev soligt. Gränna är så mysigt, vi promenerade runt där och tittade i butiker och så åt vi lunch på en riktigt bra café. För mig blev det bakad potatis med hemgjord skagenröra och Grännaknäcke som är så gott. M åt en räksallad.


           


Presentation


Välkommen till min blogg! Klicka på presentationen så får du veta lite mer om mig.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards