Alla inlägg den 15 januari 2011

Av brownies - 15 januari 2011 16:20

Vi åkte ut till Sundby gård och hade tänkt ta en promenad där men det fanns inte så mycket ställen att gå på det var så mycket snö eller så var det bara skidspår. Vi gick bara en bit ner till vattnet och så åkte vi därifrån. Så svängde vi istället in mot Balingsnäs. Där fanns det vägar att promenera på och det var väldigt fint där. Så vi gick en bra bit men sen kändes det som att vägen bara fortsatte hur långt som helst så då tyckte M att vi i alla fall skulle ta en genväg via skidspåren. Det kändes som att vi aldrig skulle komma fram som tur är väger vi inte så mycket så vi kunde gå på snön nästa hela tiden utan att trampa allt för djupt, men tillslut kom vi ut på vägen.

Vi hade tänkt att ta med oss varm blåbärssoppa i termosen också men då hade locket försvunnit. Det fanns där förra året och ingen har rört den så hur kan den bara försvinna ? Mystiskt. Det är sånt som bara brukar hända mamma.


Balingsnäs

   


Här gick vi

 

Brownie har fått syn på en häst

 

Av brownies - 15 januari 2011 11:45

Jag jobbade i natt det var en otroligt seg natt inte mycket att göra. Jag var hemma vid halv fem i morse och möttes då av en väldigt glad Brownie. Jag gick ut och rastade henne och sen försökte jag sova men jag vet inte riktigt hur mycket sömn det blev det alltid svårt att somna efter en jobbnatt. Nu har vi ätit frukost. Brownie fick lite godis i en äggkartong så får hon försöka få fram dem. Men hon har inte mycket till tålamod så hon sliter sönder kartongen i små bitar.


 

Presentation


Välkommen till min blogg! Klicka på presentationen så får du veta lite mer om mig.

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards