Alla inlägg under september 2013

Av brownies - 6 september 2013 15:16

Äter Rocky road glass i Nynäshamn. Så god!! Vi följde med M som hade jobb i Nynäshamn eftersom det är så fint väder.

Av brownies - 6 september 2013 10:50

Imorse var jag ute vid halv nio och tog en promenad. Det är så underbart väder och det var riktigt varmt redan då så jag ville inte gå in. Men jag var så hungrig så jag var tvungen. Annars brukar M gå ut med Brownie på morgonen innan han går till jobbet, men imorse åkte han så tidigt så då var det ingen idé. Eftersom Brownie är en sjusovare så gick det inte att väcka henne. Men så länge vädret är så fint har jag inget emot att gå ut på morgonen. När jag kom in åt jag frukost som bestod av smultron och jordgubbsyoghurt, kavring med ost och juice och tittade på nyhetsmorgon. Det är väldigt trevligt att titta på men det har aldrig blivit av förut antingen har jag jobbat sent eler natt och då sovit länge. Eller börjat så tidigt att jag inte hunnit.

Även fast jag tycker om vädret nu så fick jag en längtan till December häromdagen. Så mysigt att gå upp tidigt på morgonen när det är mörkt och tända adventsljusstakarna, sitta i soffan med A och Brownie och äta risgrynsgröt och titta på julkalendern på tv. I år är jag ju mammaledig så December ska bli underbart. Som sagt även fast jag älskar sommaren i Sverige när det är fint väder så är ändå December min favoritmånad.


   

Presentation


Välkommen till min blogg! Klicka på presentationen så får du veta lite mer om mig.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards