Alla inlägg under juli 2014

Av brownies - 16 juli 2014 12:26

Igår var vi i Trosa med våran grannar. Vi promenerade runt lite och så fikade vi på ett jättemysigt cafe. De hade en buffé där man fick plocka själv. Jag åt en minibiskvi och chokladboll.

Av brownies - 13 juli 2014 08:15

A fick mycket fina presenter i går. Ska fota mer sen men tänkte först visa den här boken hon fick. ( som jag blev väldigt glad för) Väldigt fin med de klassiska barnvisorna.

A
Av brownies - 12 juli 2014 20:48

I dag har det varit full rulle. M:s familj har varit här och firat A:s 1 års dag i förskott. Jag bakade sockerkaka och lingonrutor och så köpte vi Ica:s egna cookies som var väldigt goda.

Av brownies - 10 juli 2014 11:16

Igår var jag på ansiktsbehandling och det var så avslappnade och skönt att få 1 1/2 timme egentid. Tack mamma:) Jag köpte även med mig några produkter ansiktstvätt och ansiktskräm.

Av brownies - 9 juli 2014 21:14

Här kommer bilderna från när vi var i Söderköping i söndags. Det är en väldigt mysig stad och vi åt jättegod mat på ett ställe som hette restaurang Rådhuset. Ceasarsallad till M och pannbiff till mig.


                 

Av brownies - 8 juli 2014 18:50

Idag har vi gjort en utflykt till Tyresö slott och Notholmen som ligger i närheten. Vi har varit här förut men det är så fint så vi åker gärna tillbaka.

Av brownies - 7 juli 2014 20:24

Idag hade vi picknick i Långbro park och grillade korv.

Av brownies - 7 juli 2014 10:13

En väldigt god middag vi åt häromdagen var tabbouleh, lammfärsbiffar och tre olika röror ajvar, hummus och kronärtskocksröra. Nu försöker vi också ge A den mat vi äter för det mesta. Vi gör allt och så tar undan innan vi saltar. Så hon fick en egen lammfärsbiff, bulgur och hummus. När hon får våran mat äter hon mycket bättre om hon får plocka själv från en egen tallrik. Hummus tyckte hon var väldigt gott. Men det blir mycket att städa när hon äter bulgur. Det hamnar liksom överrallt. Fast Brownie är den bästa städhjälpen man kan ha när det kommer till matrester:)

A · Mat

Presentation


Välkommen till min blogg! Klicka på presentationen så får du veta lite mer om mig.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards