Alla inlägg den 14 februari 2014

Av brownies - 14 februari 2014 09:42

Jag tycker om att läsa och jag tycker att det är viktigt att A  också lär sig att läsa myket böcker. Vi har sedan länge läst för henne och hon är väldigt intresserad och det är kul. När A föddes fick man ett kort att lämna in på biblioteket för att få en gratis bok. Igår var jag där och hämtade den, jag hade inte så höga förväntningar ( vet inte varför det är ju inget fel på biblioteket men fick för mig att det var nån gammal lånebok eller nåt). Men det var en väldigt fin bok med flera "böcker i en" kan man säga. Så det var tur att jag hämtade den:)


               


Sen ska jag gå med A till biblioteket lite då och då också för de har en liten barnhörna som såg väldigt trevlig ut så där kan hon få plocka bland alla böcker. Men igår hade hon somnat precis när jag kom in där.



A
Av brownies - 14 februari 2014 08:41

Igår åt vi kyckling i gräddsås med ris, gelé och haricot verts.

Presentation


Välkommen till min blogg! Klicka på presentationen så får du veta lite mer om mig.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards