Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av brownies - 9 oktober 2011 14:34

Vi var även en sväng till Liljeholmsgallerian igår och jag köpte ett par varma och mysiga tofflor för en del av presentkortet jag fick av min mormor när jag fyllde år. Fick även hälften av pengarna kvar så jag kan köpa ett par skor också.


 

Vem blev mest glad för tofflorna? Jo Brownie. Jag vände mig bort att par sekunder och hon hann sno en toffla. Så då ställde jag dem så hon inte skulle nå dem. Och då stod hon nedanför och gnällde och såg ynklig ut. Likaså med vantarna jag fick av E de gömde hon i sin korg.

Av brownies - 9 oktober 2011 14:19

Igår bjöd M mig på restarurang Libaneza som ligger i Sundbyberg. Det var en jättemysig restaurang med underbart god mat, stora portioner och trevlig personal. Där blir det fler besök. De hade även Take away. Vi tog in sex meze och det blev vi väldigt mätta på. Vi fick även bröd till. Dessa rätter valde vi:


Små valnötsfyllda auberginer

Aubergineröra

Chiliröra med valnötter

Friterad blomkål i citron och vitlöksmarinad

Friterade spenatpiroger

Stekt halloumiost


     

Jag älskar den här typen av mat och kan äta hur mycket som helst.

Presentation


Välkommen till min blogg! Klicka på presentationen så får du veta lite mer om mig.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards