Alla inlägg den 8 april 2011

Av brownies - 8 april 2011 19:23

Idag gjorde jag bönbiffar jag mixade 2 paket kidneybönor med 1 tsk salt och ett ägg. Jag formade till biffar och stekte några minuter per sida i olja. Men det var väldigt svårt att få dem att hålla ihop så de vart inte så snygga inte ens värt att ta en bild tyvärr men väldigt goda blev de i alla fall.


Brownie har de senaste dagarna upptäckt sin svans så hon ägnar ungefär en kvart varje dag med att jaga svansen och så blir hon så uppspelt så hon snurrar in i väggar och dörrkanter men hon bryr sig inte bara fortsätter att jaga.

Lek

Av brownies - 8 april 2011 17:01

Det finns en hundrastgård i närheten av Huddinge Centrum och där var vi idag så Brownie fick springa lös. Vi håller på att träna henne att vara lös och att hon ska komma när vi ropar och än så länge så funkar det sädär. Hon kommer efter ett tag men sen sticker hon direkt igen. Men då är det perfekt att träna i en rastgård. Sen tycker Brownie att det är så kul att få springa fritt och leka.


Väntar på att få börja leka.

 


 


Hon skulle ha den största pinnen såklart.

 


På väg åt fel håll.

 

Av brownies - 8 april 2011 12:15

I dagens bostadsbilaga från DN fanns det en sida med otroligt fina saker precis i min smak. Jag vill ha kannan som är näst längst ner till höger. Den kostade bara 149 kr och kommer från Greengate som för övrigt har väldigt mycket fint. Den finns att köpa på elsashem

Tårtfatet var också väldigt fint men jag bakar aldrig tårta men det kan ändå vara fint att ha om jag nån gång ska baka och bjuda på tårta.


 

Presentation


Välkommen till min blogg! Klicka på presentationen så får du veta lite mer om mig.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards