Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av brownies - 6 augusti 2011 13:25

Nu är vi hemma efter ett par underbara dagar i London. Vi kom hem i torsdagskväll och i går hämtade vi Brownie på hundhotellet och allt hade gått jättebra. Hon hade haft fullt upp hela tiden med att leka med de andra hundarna, sova, äta och varit väldigt lydig. Det var skönt att höra för man vet aldrig första gången. Men nu är hon trött igår sov hon nästan hela dagen och hon ville inte ens äta och just nu sover hon också.


Brownie inspekterar sin nya hundkorg. Kunde inte låta bli att köpa den hon skulle ändå fy en ny korg och det är mycket roligare att ha en från Harrods. Sen var den väldigt fin också och kommer passa bra i nya lägenheten.

  

 Den fick godkänt och det var tur :)  

Jag ska rensa bland alla bilder vi tog i London och sen ska jag visa lite mer från resan, men just nu är jag så trött så det blir lite senare.

Presentation


Välkommen till min blogg! Klicka på presentationen så får du veta lite mer om mig.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards