Direktlänk till inlägg 26 december 2012

Mellandagsrea

Av brownies - 26 december 2012 14:43

Vi åkte en sväng till Liljeholmsgallerian när det öppnade i förmiddags. Vi har länge funderat på ett överkast på Indiska men tänkte att vi väntar till mellandagsrean och då hade vi tur att det var på rea. Så vi tar det och det står måtten för dubbelsäng på lappen och hon i kassan säger att ja det är för dubbelsäng. Men det är väl som vanligt allting ska man ju kontrollera själv. När vi kommer hem och lägger överkastet på sängen så är det för en enkelsäng. Bara lite irriterande och vi orkar inte åka ut nu igen så M ringde dit och då fanns det tydligen ett kvar som de skulle lägga undan till imorgon som vi får byta. I övrigt tyckte jag inte att det var så mycket på rea i någon av butikerna. Hade hoppats på Esprit där jag har presentkort men där var det knappt någon rea alls.

Det blev en kopp varm choklad med grädde och marchmallows istället.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av brownies - 5 oktober 2015 22:08


Jag och A bakade bullar idag och på kvällen överraskade hon ( med lite hjälp;) mig. Så sjöng hon ja må du leva:) sötnosen. ...

Av brownies - 4 oktober 2015 22:26

Idag firade jag och min syster E våra födelsedagar med brunch på Villa Källhagen. Så gott och mysigt och toppenväder! ...

Av brownies - 28 september 2015 11:26

Igår var vi hos min pappa och åt middag. Vi fick jättegoda tomater och paprikor fyllda med fetaost, kronärtskockor och mozzarella som min syster M gjorde. Till det blev det rotfruktsgratäng, sallad och bröd. Till efterrätt chokladmoussetårta. Gott! ...

Av brownies - 18 september 2015 13:38


Vi gjorde en sån god grekisk sallad i början av veckan med tomat, grön paprika, gurka, sallad, oliver, fetaost, rödlök, oregano, färsk basilika och olivolja. Eftersom som jag skulle träna efter så stekte vi även kycklingfilé med örtkryddor och gjorde...

Av brownies - 13 september 2015 20:42

Jag var lite för snabb på knappen och fick inte med bilderna i förra inlägget. ...

Presentation


Välkommen till min blogg! Klicka på presentationen så får du veta lite mer om mig.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards