Alla inlägg den 4 februari 2013

Av brownies - 4 februari 2013 12:11

Just nu känns det som att tiden inte räcker till de senaste dagarna har det varit fullt upp och veckan som kommer är inte direkt lugn den heller. Min sambo har haft en fotoutställning i helgen så vi har har fullt upp med den. I lördags kväll var vi så trötta och låg i soffan hela kvällen och tittade på den otroligt dåliga melodifestivalen det var nog den sämsta deltävlingen någonsin. I går firade vi 7 år tillsammans och vi hade tänkt gå ut på restaurang men vi skjuter upp det till någon annan dag, vi var helt enkelt för trötta. Men min pappa och min syster M kom förbi utställningen strax innan vi skulle stänga och då föreslog min pappa att han skulle bjuda på mat. Så på vägen hem åkte vi och hämtade mat på Indian Garden och åkte hem till oss och åt. Till efterrätt bjöd vi på kladdkaka med hallon. 


 

Presentation


Välkommen till min blogg! Klicka på presentationen så får du veta lite mer om mig.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards