Alla inlägg den 4 juni 2013

Av brownies - 4 juni 2013 14:30

Vi försöker vara väldigt sparsamma med en köpa en massa "prylar" till bebisen eftersom man faktiskt inte vet hur behovet kommer att se ut och vad vi egentligen behöver. Men några saker måste inhandlas och finnas hemma. Det vi införskaffat  hittils är barnvagn ( nästan hela fick vi av min mamma) och jag fick ett sms om att den har skickats från Emmaljunga idag till Babyexperten så vi kan hämta den. Babyskydd ( från M:s familj ) vi fick även en bärsele av dem, spjälsäng med tillbehör och så köpte vi de första klädesplaggen förra veckan. Vi valde stl 50 för hellre att de är lite stora och kan användas längre. 


Från Kappahls märke Newbie som har väldigt fina kläder i ekologisk bomull och väldigt bra priser.


Polarn och pyret är lite dyra men de hade 30%  och den här marinblå/randiga kollektionen har de alltid haft och jag har tittat på den flera gånger och tycker den är så fin. 


Det är lite svårt när vi inte vet om det blir en flicka eller pojke så jag vill bara köpa sådant som passar båda. Jag skulle tex inte klä på en pojke en rosa mössa eller tvärtom något typiskt pojkaktigt på en flicka. Det här med hen och könsneutrala saker är verkligen inte min grej.

Presentation


Välkommen till min blogg! Klicka på presentationen så får du veta lite mer om mig.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards