Direktlänk till inlägg 2 augusti 2011

London dag 1

Av brownies - 2 augusti 2011 00:08

Nu är klockan strax efter tolv på natten och vi har varit igång sen halv fem imorse så nu är vi trötta. Men vi har haft en underbar dag det har varit strålande sol och nästan för varmt och turister överrallt. Men London är helt underbart. Vi har gått nästan hela dagen och även åkt ganska mycket tunnelbana den fungerar hur bra som helst här och är väldigt enkel att lära sig.

Vi bor vid stationen Tower Hill och det ligger väldigt centralt.


Här kommer lite blandade bilder på vad vi sett idag.

         

Vi åt middag på hotellet,  jag åt Gnocchi med mint, ärtor, parmesan och M åt Fish and chips. Hotellet vi bor på är väldigt fint och maten var helt perfekt.

 

Lite roligt att fisken var jättestor med det var bara sex stycken pommes frites.


Sen blev det en drink och en öl i skybaren.

 

Utsikten fån skybaren.

 

 
 
Ingen bild

mamma

2 augusti 2011 09:26

hej - vilken tur ni har m vädret, kul att få se bilder hämtar mormor idag så då får hon också se hur ni har det. kram mamma

 
Linda

Linda

17 december 2012 17:10

Schyssta bilder från London =)

http://Lindadelicious.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av brownies - 5 oktober 2015 22:08


Jag och A bakade bullar idag och på kvällen överraskade hon ( med lite hjälp;) mig. Så sjöng hon ja må du leva:) sötnosen. ...

Av brownies - 4 oktober 2015 22:26

Idag firade jag och min syster E våra födelsedagar med brunch på Villa Källhagen. Så gott och mysigt och toppenväder! ...

Av brownies - 28 september 2015 11:26

Igår var vi hos min pappa och åt middag. Vi fick jättegoda tomater och paprikor fyllda med fetaost, kronärtskockor och mozzarella som min syster M gjorde. Till det blev det rotfruktsgratäng, sallad och bröd. Till efterrätt chokladmoussetårta. Gott! ...

Av brownies - 18 september 2015 13:38


Vi gjorde en sån god grekisk sallad i början av veckan med tomat, grön paprika, gurka, sallad, oliver, fetaost, rödlök, oregano, färsk basilika och olivolja. Eftersom som jag skulle träna efter så stekte vi även kycklingfilé med örtkryddor och gjorde...

Av brownies - 13 september 2015 20:42

Jag var lite för snabb på knappen och fick inte med bilderna i förra inlägget. ...

Presentation


Välkommen till min blogg! Klicka på presentationen så får du veta lite mer om mig.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards