Alla inlägg den 23 december 2011

Av brownies - 23 december 2011 17:50

Nu har jag gjort ett juligt fröbröd och receptet hittade jag hos ICA. Jag har inte smakat än men det ser väldigt gott ut.


Här är några av ingredienserna i brödet.

 


 


Sen har jag gjort vegetariska frikadeller och det receptet finns hos Coop. Det var min syster som tipsade om dem och de var väldigt enkla att göra.


Färdigrullade och ska kokas i buljong, sen väntar jag med att steka dem tills imorgon när vi ska äta julbord.

 

Av brownies - 23 december 2011 10:57

Nu har jag hängt upp min fina julstrumpa. Jag har haft den nästan ända sen jag föddes tror jag.


 


Idag har vi mycket att pyssla med hemma och ikväll spelar vi bingolotto. I går kväll åkte vi in till stan och tittade på julbelysningen. Jag har inte varit i stan på hela december och de gånger jag tänkt åka in har det spöregnat och varit storm. I går åkte vi runt hela stan med bilen och det var väldigt fint i år i hela stan, speciellt på Kungsgatan. Det ända som var fult var NK:s julskyltning. Jag tycker det är så fint när det är någon saga och att den är lite gammaldags. Men nu var det någon tomte på cykel och en tomte med skägg och i klänning vad är budskapet med det??


Lite suddiga bilder tagna från bilen.

 


 



  

Jul

Presentation


Välkommen till min blogg! Klicka på presentationen så får du veta lite mer om mig.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards