Alla inlägg den 26 juli 2011

Av brownies - 26 juli 2011 21:57

Idag har vi varit i Nyköping vi var där redan vid tio. Vi gick runt och tittade lite i butiker och vi hittade några saker till köket på rea som jag ska visa sen. Nyköping är en väldigt trevlig stad och det finns mycket trevliga butiker. Vi åt lunch på Hellmans Café det är väldigt mysigt vi åt där även förra gången vi var i Nyköping.


Brownie och jag väntar när husse är inne i en butik. Vi får turas om att gå in i butiker och hittar vi något så ringer vi varandra. Då är det så skönt att handla utanför Stockholm för oftast ligger butikerna efter en gata ( inte stora köpcenter ) och det är så lite folk och så finns det alltid bänkar att sitta och vänta på utanför.

     

Sallad med matvete, grönsaker och den godaste varmrökta laxen jag ätit.

   

Sen åkte vi till Skavsta och hämtade min syster och hennes kille.


Vi lyckades fånga landningen av deras plan på bild. Det fanns en utsiktsplats där man kunde se planen som landade och startade på väldigt nära håll.

     

Vi har haft en väldigt bra dag idag och vädret har varit fint hela dagen.

Det enda jag bara måste klaga på är parkeringssystemet på Skavsta det var katastrof. Då är det ändå en liten flygplats, när vi var på Arlanda och hämtade sist hade det ett helt perfekt system så de borde nog tänka om på Skavsta.

Presentation


Välkommen till min blogg! Klicka på presentationen så får du veta lite mer om mig.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards