Alla inlägg den 6 november 2012

Av brownies - 6 november 2012 12:46

I går kväll med vi med E och V på Maxi Ica Lindhagen och storhandlade. Det var väldigt längsedan vi gjorde det så det var nästan tomt hemma. Men nu har vi fyllt upp kyl, frys och skafferi. 


Så här ser matsedeln ut för kommande veckan.


Rotfruktsgratäng med getost och en köttbit

Pannkakor

Köttbullar med mos, gräddsås, lingon och pressgurka

Couscoussallad med grillade grönsaker och halloumi

Citronlax med bönsallad

Jordärtskockssoppa

Medelhavspaj med spenat, fetaost, oliver och soltorkade tomater


Nu har jag blivit förkyld igen också andra gången på två månader. Idag blir det bara att ligga i soffan och vila så jag blir frisk. Ska titta på Sommarpratarna som jag missade igår och halv åtta hos mig. Måste bli frisk till helgen för på fredag fyller min syster M år och på lördag ska vi gå på Mitt kök och Allt för hälsan på Stockholmsmässan.


Presentation


Välkommen till min blogg! Klicka på presentationen så får du veta lite mer om mig.

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards