Alla inlägg den 20 november 2012

Av brownies - 20 november 2012 17:00

Igår gjorde jag jordärtskockssoppa till middag och det var så gott. Receptet hittade jag på ICA.Till soppan värmde jag ciabatta i ugnen med fransk senap, rökt skinka och ost på. 


 

Av brownies - 20 november 2012 13:02

Jag har alltid haft en traditionell advenstljusstake med mossa varje år. Men i år funderar jag på att göra något annat. Har hittat lite inspiration på Panduro och jag funderar på att köpa någon av brickorna och så siffror. Men jag tänker nog använda röda ljus istället.


   

Jul
Av brownies - 20 november 2012 11:15

Venedig var helt underbart dit vill jag åka tillbaka. Vi la till i hamnen kl åtta på morgonen och sedan gick vi runt hela dagen och så bodde vi över en natt i Venedig innan vi åkte hem. Det var så vackert och mysigt och det fanns massor av bra shopping. Maten var heeelt fantastisk vi försökte hinna äta så mycket som möjligt på en dag och det blev goda smörgåsar med salami, pizza, pasta och glass. Alla hade "varnat oss för att det var så dyrt i Venedig men jag tycker inte det. Visst fanns det dyr mat och shopping men överlag tycker jag att det var helt okej priser och allt vi åt var inte alls särskilt dyrt. Men åka gondol var hur dyrt som helt så det hoppade vi över.


   

Presentation


Välkommen till min blogg! Klicka på presentationen så får du veta lite mer om mig.

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards