Alla inlägg den 12 februari 2012

Av brownies - 12 februari 2012 13:59

I går var vi på Indian Garden på Västgötagatan och åt middag och det var verkligen lyckat. Det var en väldigt fin restaurang och maten var underbart god. Bilderna jag tog med mobilen blev inte så bra tyvärr.


Till förätt åt jag papadam ( krispigt linsbröd ) med mangochutney och två andra goda röror.

 


Till varmrätt åt jag Paneer Mango Masala och det var så gott!! Det var hemlagad paneer (färskost) med färsk mango, tomat, nötter och kryddor i gräddsås.

 


Nanbröd med sesamfrön.

 


Efter all denna mat var jag så mätt men jag ville ändå prova en efterrätt och jag tog kokos som var inbakat och friterat och så glass till och det var också jättegott.

 


Hit kommer vi verkligen att gå tillbaka men det var tur att vi bokat bord. För det var helt fullt och det kom folk hela tiden och vissa väntade där jättelänge innan det fick bord. Men det var en väldigt stor restaurang och så hade de öppet kök så man såg in. Så nästa gång ska vi välja bord vid köket eller vid fönstret.

Presentation


Välkommen till min blogg! Klicka på presentationen så får du veta lite mer om mig.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards