Alla inlägg den 8 mars 2012

Av brownies - 8 mars 2012 18:00

Det blev en riktigt nyttig sallad till middag idag med pasta, broccoli, tomater, bönor, valnötter, avocado och två olika sorters pesto.

Idag har jag dammat och städat lite här hemma det är inte så lockande att gå ut när det är så blåsigt och kallt. Vart tog våren vägen?

Att få ordning på Brownies ätande fortsätter hon verkar tycka om maten som vi har köpt men hon vill bara äta på kvällen. Jag ställer fram mat både vid frukost och lunch men då ska hon inte äta utan då luktar och bara på den och sen går hon in och lägger sig i våran sång och solar hon älskar att sola när vi vaknat på morgonen så väntar hon på att jag ska dra undan gardinerna så hon kan lägga sig tillrätta i solen och hon kan ligga där en till två timmar eller tills solen försvinner. Undrar om det är vanligt att hundar solar? 

Så senaste dagarna har hon bara ätit en gång på kvällen men då får hon ganska mycket mat. Men det viktiga är att hon äter i alla fall och hon är väldigt bestämd och envis så hon får väl äta på kvällen om hon nu tycker att det är bra.


 

Av brownies - 8 mars 2012 15:27

Jag letar efter en liten väska som man kan hänga runt halsen och ha mobilen i. Nu när jag har fått en ny telefon så känner jag att jag måste köpa det. Det är både smart och snyggt faktiskt. Det är även enkelt när det ringer att ha telefonen runt halsen. Annars ska man leta igenom hela väskan eller så hörs det inte när det ringer. Jag har inte hittat exakt den jag vill ha än men jag tänker mig något i den här stilen. Dessa har jag hittat hos Nelly.


   

Presentation


Välkommen till min blogg! Klicka på presentationen så får du veta lite mer om mig.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards