Alla inlägg den 7 juni 2012

Av brownies - 7 juni 2012 15:00

Det var ganska fint väder igår så mamma och jag tog en promenad till Herrängens gård där fanns det bla fika, korvgrillning, tipspromenad och chokladhjul. Vi fikade med saft/kaffe och ett litet kakfat med hembakade kakor. Brownie var så extremt uppspelt så hon flög runt som en jojo. Hon lugnade inte ner sig förrän hon blev så trött så hon inte orkade mer. Innan vi gick hem spelade vi på chokladhjulet och vann en chokladask. Det var vi och en massa barn som spelade :)


     


Sen bjöd mamma på mat och jag valde sushi igen.

 


Så hade vi också "planeringsmöte" för våran kommade Köpenhamnsresa som jag, mamma och M ska åka på. Vi kom en bit på vägen men vi måste boka en hotellnatt till. Vi hade inget flyt igår första hotellet gick inte att boka och andra hotellet skulle frukosten vara inkluderad men när vi betalat så stod det att den kostade extra. Men det löste sig till slut.


Senare på kvällen så tittade vi på nationaldagsfirandet från Skansen.

Presentation


Välkommen till min blogg! Klicka på presentationen så får du veta lite mer om mig.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards