Alla inlägg den 10 juni 2012

Av brownies - 10 juni 2012 11:59

Igår åt vi middag på Indian Garden på Västgötagatan. Det är andra gången vi äter där och det är helt klart den bästa restaurangen jag har ätit på. Maten är sååå god!!!! Och är så fint upplagd och personalen är väldigt trevlig och restaurangen är väldigt fin och mysig. De är inte heller snåla med portionerna. Igår fick vi ett fönsterbord också så det vart ännu bättre.


 


Till förätt åt jag Samosa indisk grönsakspirog med sallad och myntasås.

 


M åt friterade rischips med vitlök och chili.

 


Till varmrätt åt jag hemlagad indisk paneer (färskost) med färsk mango, tomat, nötter i mild gräddsås.

 

 


M åt örtmarinerat lammlägg med champinjoner, lins och lammfärssås.

 


Vi delade på ett Peshwari Naan med kokos, russin och mandel.

 


Tur att vi hade parkerat bilen precis utanför restaurangen för vi var så mätta så vi orkade knappt gå en meter.


Presentation


Välkommen till min blogg! Klicka på presentationen så får du veta lite mer om mig.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards