Alla inlägg den 8 mars 2011

Av brownies - 8 mars 2011 20:15

Eftersom jag inte äter semlor så blev det lite te och en dammsugare eller punschrulle som det väl heter egentligen. Goda är de i alla fall.


 

Av brownies - 8 mars 2011 18:00


Vilket fint väder det har varit idag. Brownie och jag gick till Skärholmens Gård och sen ner till vattnet och även en sväng in i skogen. Det vart för varmt att ha vinterjackan så jag ska nog ta fram en annan jacka nu.

Idag ska man egentilgen äta en semla men jag tycker verkligen inte om semlor jag har smakat lite nåt år men jag kan verkligen inte äta det.


       På väg till Skärholmens Gård

 


      Brownie ska äta på alla pinnar hon hittar

 


       Framme vid Skärholmens Gård

 

Av brownies - 8 mars 2011 11:02

Jag försöker laga all mat själv men i bland behövs något snabbt och enkelt alternativ och oftast köper jag produkter från Hälsans kök de har bra och goda produkter. Quorn är jag inte alls så förtjust i speciellt quornfärs den är inte alls god det är bara deras quornfiléer som jag köper de är goda att ha i grytor.

Men jag har hittat ett nytt märke som heter Anamma och deras sojafärs är väldigt god och så har de lite annat gott exempelvis basilikapuckar det är små jättegoda biffar och deras falafel är supergoda .


 


Presentation


Välkommen till min blogg! Klicka på presentationen så får du veta lite mer om mig.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards