Alla inlägg den 22 mars 2011

Av brownies - 22 mars 2011 19:10

Idag blev det ingen gourmet middag direkt bara fil och smörgåsar, men det är skönt att inte laga mat varje dag. Jag åt färskosten från Président på hårt bröd med skivade tomater det var gott. Jag satt framför tv:n och åt och när jag skulle plocka undan så var jag bara borta i köket några sekunder men Brownie är snabb. Hon drog öronen bakåt så fort jag såg henne hon visste direkt att hon gjort något hon inte får göra.

Ikväll tittar jag på Huset fullt av hundar på Svt 1 och sen Desperate Housewives.


På väg upp på soffbordet.

 

Av brownies - 22 mars 2011 12:35

Brownie är väldigt trött idag. Hon sov till tio imorse och för en stund sen tog jag dessa bilder på henne. Igår gick vi en väldigt lång promenad och sen åkte vi hem till min pappa och åt middag. Brownie sov knapp något alls då och sen var vi inte hemma förrän elva på kvällen. Och i natt var hon uppe och sprang igen hon reagerar på minsta lilla ljud och springer då upp och runt i lägenheten och i natt var hon upp vid tre och gick in i badrummet igen och la sig och sen gick hon några varv runt lägenheten och gnällde. Inte så konstigt att hon är trött idag.


 

 

Av brownies - 22 mars 2011 11:14

Jag har skrivit förut att jag tycker att det är svårt med pålägg när man är vegetarian och för det mesta äter jag ost eller skivat ägg med kaviar. Men jag är så trött på det nu och jag har även tröttnat på Philadelphiaost. När jag handlade sist så hittade jag en bredbar ost från Président de märket har jag ätit bla smör från när jag varit utomlands. Jag hoppas att den skiljer sig lite från de andra ostarna. Det är värt att prova i alla fall och den var inte alls dyr kostade bara 13,90 kr. Jag återkommer sen och berättar om det var god.


 

Presentation


Välkommen till min blogg! Klicka på presentationen så får du veta lite mer om mig.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards