Alla inlägg den 17 mars 2011

Ben

Av brownies - 17 mars 2011 12:59

Brownie älskar ben och så fort man nämner ordet ben släpper hon allt annat och sitter och tittar på en tills jag hämtar ett ben. Nu har hon fått ett stort ben som och hon får tugga på det en stund. Men hon får käpma väldigt mycket för att kunna tugga men det är bra för vissa ben äter hon upp på bara en kort stund.


 

 

Av brownies - 17 mars 2011 10:30

Igår blev det inte mycket bloggande jag var knappt hemma på hela dagen och middagen fick vi inte klart förrän framåt halv nio lagom till sista halvtimmen av Sveriges Mästerkock. Sen missade jag Jamie Oliver och jag såg att han lagade indiskt på sitt program igår men det få jag se på TV4 play sen.

Sen när vi äntligen plockat undan middagen och fixat undan lite och satt oss i soffan så ställer sig Brownie och spyr på vardagsrumsmattan. Så då var det bara att börja om igen och försöka städa rent mattan men jag tror att vi fick rent den jag sprayade på en massa ajax så det luktade rent i alla fall.

Sen skulle Brownie självklart vara där och lukta hela tiden så vi sa väl åt henne typ tjugo gånger minst men hon brydde sig inte om det. Så sen var det lika bra att gå och lägga sig och sova. Men det blev lite dålig sömn för Brownie höll på att krångla mellan ett och tre ungefär och sprang in och la sig i badrummet och jag vet inte allt det var väl något ljud hon hörde.

Presentation


Välkommen till min blogg! Klicka på presentationen så får du veta lite mer om mig.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards