Alla inlägg den 7 maj 2011

Av brownies - 7 maj 2011 21:51

Idag har M och jag haft en underbar dag. Vi lämnade Brownie hos min mamma på förmiddagen och sen åkte vi in till stan. Först gick vi på Blue Medi Spa jag fick en Liveit box av M när jag fyllde år och då valde jag att vi skulle göra varsin spabehandling. M tog massage och jag valde fotvård. Det var så skönt jag somnade nästan på slutet när hon masserade fötterna. Det var ett jättemysigt spa och personalen var väldigt trevlig och duktig.

Sen åkte vi in mot city och vi promenerade runt i flera timmar och tittade lite i butiker och sen gick vi och åt på Bamboo Palace. Där hade vi våran första date för mer än fem år sen och vi har inte varit där sen dess. Då kände vi knappt varandra så då kommer jag ihåg att ingen av oss vågade äta så mycket och så vart det pinsamt så fort det blev tyst och vi inte hade nåt att prata om.

Då hade vi ingen aning om att vi skulle sitta där fem år senare.


 

 

 

 

Presentation


Välkommen till min blogg! Klicka på presentationen så får du veta lite mer om mig.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards