Alla inlägg den 12 maj 2011

Av brownies - 12 maj 2011 19:21

Idag har Brownie och jag varit hos min mormor. Brownie har varit väldigt busig hela dan. När vi var ute så skulle hon vara inne och när vi gick in då gick hon ut. Sen stod hon och drog i vinbärsbuskarna och bet sönder grenarna. Så skulle hon vara där vi inte såg henne hela tiden. Jag hade henne i en lina som hon hela tiden fastande överallt med eftersom hon skulle krångla så mycket så helt plötsligt hör vi nåt som ramlar och då har hon lindat linan runt en blomkruka som ramlade i backen och gick i små bitar. Så det var inte en lugn stund på hela dagen.

Men jag fick god lunch i alla fall lax och potatis med en god röra gjord på majonäs, ägg, avocado, rödlök och rom.

Lite fina blommor fick jag med mig hem också. Sen köpte jag även jordgubbsplantor, gräslök och persilja som jag ska plantera.


Brownie på trappen hon vet inte om hon ska gå in eller ut.

 


 

 

 

Av brownies - 12 maj 2011 17:00

Brownie är så rolig när hon är trött för när hon inte orkar mer då ramlar hon bara ihop och det spelar ingen roll vart hon är.


 

Presentation


Välkommen till min blogg! Klicka på presentationen så får du veta lite mer om mig.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards