Alla inlägg den 11 januari 2012

Av brownies - 11 januari 2012 13:05

Igår var vi i Ringens köpcentrum och tittade lite. Det blev några små saker som fick följa med hem.


Assietter och svarta underlägg från Indiska.

 


Lite te från Bönor och blad.

 


Här på Bönor och blad i Ringen hade de otroligt mycket fina temuggar, tekannor, burkar att ha te i och en massa annat fint. Hur mycker goda chokladpraliner som helst. Älskar den här typen av butiker.


En ny almanacka jag tycker alltid att det är roligt att skriva i en ny almancka det känns som att man börjar om på nytt. Sen skriver jag alltid så fint i början och sen efter halva året så är det bara kladd och så orkar man inte skriva snyggt längre. Varför blir det alltid så?

 

Av brownies - 11 januari 2012 12:17

Nu är äntligen alla julsaker nerplockade. Brownie ville vara med och hjälpa till hon skulle lukta på precis allt innan jag la ner de i kartongen. Kassen som jag skulle lägga adventsljusstakarna i den tyckte Brownie om så hon gick och la sig i den.


 


Men så fastnade hon såklart så då satt hon där och såg förstörd ut.

 


Av brownies - 11 januari 2012 12:12

I går gjorde jag en enkel middag och då blev det pressad potatis, stekt fisk och spenat. Enkelt och gott.


 


Till efterrätt äppelpaj med vaniljsås.

 

Presentation


Välkommen till min blogg! Klicka på presentationen så får du veta lite mer om mig.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards