Alla inlägg under december 2011

Av brownies - 1 december 2011 11:18

Igår kväll var vi ute och handlade lite nytt till hemmet. Det blev bla gardiner till sovrummet från Hemtex, bordstabletter från Indiska och en servis från Bruka Design jag gillar verkligen det märket de har hur mycket fint som helst. Servisen köpte vi på Stalands och det som är lite speciellt med den är att allting är handmålat i Portugal. Så allt porslin är inte exakt lika, vi köpte bara en liten del det finns mycket mer att komplettera med som skålar och uppläggningsfat mm. Jag ska se om jag kan fota den senare.

Det blev också en matta men den var för liten så vi måste byta den. Men det tyckte inte Brownie hon saknar att vi inte har en matta i vardagsrummet så när vi la ut mattan för att prova den så la hon sig tillrätta på den med en gång och suckade, det såg ut som att hon tänkte "Äntligen vilken tid det ska behöva ta för att köpa en matta". Sen rullade vi ihop den igen och då såg hon inte glad ut.


Nyfiken på vad vi har handlat.

 

Presentation


Välkommen till min blogg! Klicka på presentationen så får du veta lite mer om mig.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards