Alla inlägg den 10 februari 2011

Av brownies - 10 februari 2011 21:12

I kväll har M borstat och och ryckt Brownies päls vi brukar göra det en gång i vecka eftersom hon hårar så hemskt mycket annars. Sen fick hon bada och det tycker hon om väldigt mycket om.

Sen kom mamma över på middag och jag gjorde fiskgratäng och potatismos. Vi skulle egentligen tränat men vi hade inte någon lust att gå ut i snöstormen så vi tittade på halv åtta hos mig istället det är ett av mina favoritprogram.


Ibland får Brownie blå ögon på bilder det ser lite lustigt ut.


 

Av brownies - 10 februari 2011 10:37

Det finns en reklam för Rusta där det är en kille som tapetserar och så kissar hans hund på tapeten. Brownie blir helt tokig varje gånng den reklamen kommer för hunden skäller nån gång i reklamen. Och då springer Brownie ut i hallen och morrar och sen ett varav runt i lägenheten och morrar lite och så tillbaka in till vardagsrummet. Det gör hon varje gång den reklamen kommer och igår kväll tittade vi på tv hela kvällen så den reklamen kom ett antal gånger. Så det var ett väldigt springande fram och tillbaka.

Presentation


Välkommen till min blogg! Klicka på presentationen så får du veta lite mer om mig.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards