Alla inlägg den 20 februari 2011

Av brownies - 20 februari 2011 20:37

Nu har vi tittat på Solsidan och ätit middag som blev couscoussallad med fetaost, soltorkade tomater, ruccola, äpple och rödlök. Till det gjorde jag två röror en med creme fraiche och soltorkade tomater och en linsröra.

Sen blev det te och biskvi jag älskar biskvier med det måste vara Sarah Bernhard för de är mörk chokladfyllning i dem. Jag äter bara mörk choklad tycker inte om ljus choklad.

Klockan nio ska vi se Indian Times på Travel Channel en väldigt bra och intressant serie i sju delar ikväll är det del två.


   

Av brownies - 20 februari 2011 11:05

I går bakade jag kanelbullar jag brukar följa receptet som finns på Kungsörnens vetemjölsförpackning. De blir alltid goda. Jag tycker om att göra bullarna ganska små jag tycker att det blir godare då.

På kvällen kom pappa förbi på middag och sen såg vi melodifestivalen den var väl sådär varken bra eller dålig.


 

M gjorde några stora bullar också.

 

Presentation


Välkommen till min blogg! Klicka på presentationen så får du veta lite mer om mig.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards