Alla inlägg den 15 februari 2011

Av brownies - 15 februari 2011 14:20

Nu ska jag skriva en matlista för imorgon blir det storhandling jag kan inte handla utan lista det är helt omöjligt. Jag brukar ofta skriva listan i ordning också efter hur varorna är i butiken. Det kan tyckas vara lite överkurs men väldigt smart eftersom det går mycket snabbare att handla då och så missar man inget. Jag har min favoritbutik som jag nästan alltid handlar i så jag vet vart alla varor finns.

Men jag känner att jag inte har så mycket inspiration så det är tur att jag har så mycket bra kokböcker.

De här är bara några av alla böcker jag har.

 

Av brownies - 15 februari 2011 10:25

Brownie är så trött hon har lagt sig i fåtöljen och vill inte bli störd. Hon brukar sova mycket när det det har varit intensiva dagar som det var i helgen.

Sen är det dags för mig att dammsuga det syns på bilden hur mycket hår det är på fåtöljen och så ser soffan ut också. Men det hinner bara gå några timmar efter att jag har dammsugit så ser det ut så där igen. Det är så tjatigt att ta fram dammsugaren varje gång måste hitta på något smidigare sätt att få bort håren på.

 

Presentation


Välkommen till min blogg! Klicka på presentationen så får du veta lite mer om mig.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards