Alla inlägg under april 2011

Av brownies - 2 april 2011 21:03

Jag köpte en ask färska jordgubbar på ICA Kvantum för 9,90 kr och de var riktigt goda. Så nu har jag gjort lite efterrätt med vaniljglass, jordgubbar och strössel.


 

Brownie är inte så bra på att dölja sina bus. Jag vet inte vart hon har varit med sin nos. Hoppas inte i min glasskål i alla fall.

 

Av brownies - 2 april 2011 16:10

Nya numret av Laga Lätt kom igår. Jag tror att jag ska prova att baka en tårta någon dag det fanns ett recept på Hallon och Lemon Curd tårta och den verkade så god.


 


 

Av brownies - 2 april 2011 09:14

Brownie och jag har varit vakna sedan halv åtta. Det började med att Brownie kräktes som tur var hann jag lyfta ner henne från sängen. Då var det bara att gå upp och skura golvet och sen gå ut med henne och när vi kom in var det ingen idé att fortsätta sova så jag la mig i soffan och läste DN vi har fått två exemplar av DN i ett par dagar nu så jag måste ringa dem idag och se vad de håller på med. Men det är inget ovanligt det är alltid något krångel med DN och de är inte direkt hjälsamma och serviceinriktade på deras kundtjänst. Nu ska jag fortsätta titta på nyhetsmorgon och sen fixa lite frukost.

Av brownies - 1 april 2011 19:13

Idag fick Brownie ha på sig sitt regntäcke när jag gick ut, men det tyckte hon inte om. Hon gick extra sakta bara i protest och skulle stanna precis överallt och lukta på minsta lilla sak.


 

Presentation


Välkommen till min blogg! Klicka på presentationen så får du veta lite mer om mig.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards