Alla inlägg den 1 april 2012

Av brownies - 1 april 2012 15:43

Nästa vecka är det ju påsk så jag plockade fram mina påsksaker idag. Jag brukar inte pynta så mycket på påsken men några små saker är fint att ha framme och så ska jag köpa lite påskliljor nästa vecka.


Det här var det lilla jag hade men det är ett ganska glatt gäng :)

 

Av brownies - 1 april 2012 13:22

Då var det redan April tiden går verkligen fort synd bara att vårvädret dröjer. I går gick det knappt att gå ut det var så otroligt kallt. I dag är det lite bättre men det känns inte så lockande att gå ut i alla fall.

Till middag i går gjorde jag en bulgursallad med bönor, cocktailtomater, halloumi och så fräste jag zucchini, paprika och champinjoner i olja. Blanda ihop allt med lite balsamvinäger och olivolja. Sen hade jag ajvar relish till. Den här typen av sallad är så bra att göra för det går att variera så mycket och ha i lite beroende på vad som finns hemma och vad man tycker om.


 

Presentation


Välkommen till min blogg! Klicka på presentationen så får du veta lite mer om mig.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards