Alla inlägg den 15 april 2012

Av brownies - 15 april 2012 19:18

I går eftermiddag tog vi en liten tur in till stan vi gick på Åhléns City, Gallerian och sen den nya gallerian MOOD Stockholm. Jag gillade verkligen den gallerian vi var där ganska sent så vi hann inte titta så mycket i affärer. Men det fanns många mysiga restauranger också. Vi gick till ett ställe som heter Vigårda det var väldigt god mat och inte alls dyrt. Det är en snabbmatsrestaurang men med kvalitet som jag verkligen rekomenderar. Gå in på deras hemsida och läs om deras koncept.


Jag åt en burgare med majskyckling och så valde jag bönsalld och örtdressing till. Väldigt gott!!

 


Det var lite udda inredning men ändå snyggt. Restaurangen är två våningar.

 


Tavlor där man kunde se vart maten kommer ifrån.

 

Av brownies - 15 april 2012 16:28

Vilket snöoväder det blev i fredagskväll och nästan hela lördagen. Vi hade satt på sommardäck på bilen så M var så himla gullig som lämnade och hämtade mig när jag jobbade i fredagsnatt. Jag tycker inte om att köra i snöoväder och speciellet inte med sommardäck.


På väg hem klockan sex på morgonen man kan inte tro att det är mitt i april.

 


 


På kvällen tittade solen fram lite i alla fall och Brownie fick leka en stund ute.


 


Nu har jag kommit hem från jobbet igen och nu blir det storstädning här hemma. I går eftermiddag var vi också inne en sväng i stan men det kommer i nästa blogginlägg. Nu hör jag att M plockar fram dammsugaren så nu hinner jag inte skriva mer.

Presentation


Välkommen till min blogg! Klicka på presentationen så får du veta lite mer om mig.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards