Alla inlägg den 14 juli 2012

Av brownies - 14 juli 2012 18:04

Vet inte riktigt vad jag ska börja men datorn gick sönder strax innan midsommar så här kommer ett inlägg om midsommarafton. M jobbade så mamma bjöd mig på lunch och sen tog vi en promenad till Herrängens gård och tittade lite men det var så mycket folk där så vi gick hem och åt jordgubbar istället. 


Sill,potatis och ägg med rom.

 


Ost,kex,skagenröra och en väldigt god physalismarmelad.

 


 


Jordgubbar och grädde.

 



Sen på kvällen när M kom hem från jobbet så hade jag ordnat lite mer midsommarmat till oss.


Lite olika sorters sill, fläderblommssillen från Abba var väldigt god.

 


Liten toast med skagenröra från Erssons.

 


Västerbottenpaj, hembakat bröd med soltorkade tomater och oliver och sallad med fetaost, vattenmelon och machésallad.

 







Av brownies - 14 juli 2012 17:32

Nu är jag tillbaka jag har verkligen saknat att blogga och jag har massor av bilder som jag ska rensa. Det blev så att vi köpte en ny dator det blev enklast så. Just nu har vi semster och har nyligen kommit hem från Köpenhamn så jag är ganska trött. Brownie är också helt slut hon har varit på hundhotell och hon trivs så bra där, men tyvärr bröt hon av en klo så sista dagarna kunde hon inte leka. 


Så här trött var hon igår hon orkade inte göra någonting.

 




Presentation


Välkommen till min blogg! Klicka på presentationen så får du veta lite mer om mig.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards