Alla inlägg den 15 juli 2012

Av brownies - 15 juli 2012 20:07

En riktigt fin sommarkväll har vi haft på semestern i alla fall och det var i början på Juli. Då åkte vi upp på Fjällgatan och köpte glass och tittade på utsikten. Jag köpte en bägare med mina favoritsmaker svartvinbär och choklad och de var inte snåla med glassen. Det hade verkligen räckt med en kula. Men gott var det.


             

Av brownies - 15 juli 2012 19:48

Idag gjorde vi ceasarsallad till middag igen men det är så gott och går och variera så mycket idag hade vi pancetta istället för bacon och det var mycket godare och så majskyckling från Bjäre det är verkligen jättegod.


 



Sen har vi sett En gång i Phuket och den var riktigt bra. Annars har jag bara städat idag och M har varit och storhandlat.



Av brownies - 15 juli 2012 13:20

Idag är det regnigt och trist som vanligt så jag tänkte lägga upp lite bilder från när vi var i Trosa. Den dagen var det faktiskt fint väder. Trosa är verkligen ett jättemysig liten stad som jag gärna åker tillbaka till.


     



Vi åt en väldigt god lunch på Trosa Sjökrog och allt var hemlagat. Köttbullar, mos, gräddsås och rårörda lingon.

 


Jag hittade en butik som hade så mycket fint precis i min stil.

     


Men jag köpte bara en liten glasburk att ha Brownies godis i. Nu ångrar jag mig att jag inte köpte fler för det är snyggt att ha framme i köket med nötter, russin och frön i. Glasburken kostade bara 29 kr.

 

Presentation


Välkommen till min blogg! Klicka på presentationen så får du veta lite mer om mig.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards