Alla inlägg under juni 2011

Av brownies - 23 juni 2011 21:07

Nu regnar det igen så jag har tänt en massa värmeljus det är så mysigt. Idag har vi knappt varit ute men här är lite bilder från tidigare i veckan när Brownie och jag promenerade vid vattnet. Nu ska jag fortsätta titta på Criminal Minds.


    Bilderna är tagna med min nya vita Iphone 4 det blir väldigt bra bilder med den.

Av brownies - 23 juni 2011 15:04

Den här dagen känns väldigt lång nu har det slutat regna men det är inte så lockande att gå ut i alla fall. Jag har rensat lite bland gamla papper och saker men det är inte så lätt när Brownie vill vara med.


Hon tyckte att det var bättre att hon satt i kartongen istället för att jag skulle lägga papper där i.

 


Sen tyckte hon att det var roligt att plocka upp allt jag slängde i papperskorgen och lägga det på golvet istället.

 

Av brownies - 23 juni 2011 10:30

Sitter och tittar på klänningar på Bubbleroom. Vi ska på bröllp senare i sommar och jag måste köpa en klänning tills dess. Jag hittade tre favoriter jag vet inte riktigt vilken jag ska välja men den första klänningen tror jag att det blir.


     

Av brownies - 22 juni 2011 16:30

Brownie har ingen stress idag hon har mest legat på sin favoritplats i hallen.


 

Sen förflyttade hon sig till fåtöljen och ville inte vara med på bild.

Usch vad fåtöljen är hårig men jag orkar inte ens bry mig längre.

Av brownies - 22 juni 2011 15:18

Fick senaste numret av Allt om mat i brevlådan hoppas att den är bättre än förra numret som jag inte var särskilt nöjd med.


 

Av brownies - 22 juni 2011 10:30

I går köpte vi indiskt vi tog en rätt och delade på. Det blev någon gryta med potatis, ärtor och indisk ost i currysås. Annars blev det en väldigt lugn dag igår jag och Brownie tog en promenad på förmiddagen och sen blev det regn och åska så vi höll oss inne. Brownie är i alla fall inte rädd för åska hon reagerar inte ens när det mullrar.


 

Av brownies - 20 juni 2011 13:46

Igår kändes det som världens längsta dag. Men det är lite mysigt när det regnar också så igår åkte vi en sväng till Nacka Forum och tittade lite, jag köpte en tröja på rea. Det behövs många tröjor av den här typen när jag är ute så mycket och går med Brownie.


 

På kvällen gjorde jag smulpaj med blåbär och vaniljsås.

 


Av brownies - 19 juni 2011 19:30

Nu har M och jag bokat en resa till London det ska bli så skönt att åka bort. Vi kommer att bo på Mint Hotel Tower of London.


Här är lite bilder på från hotellet vi ska bo på.


Fantastisk utsikt från hotellet.

   


 


 


 


 


Jag vill alltid bo på lite finare hotell och det här hotell är fyra stjärnor och det ser ut att vara väldigt fint och så finns det en skylounge med väldigt fin utsikt och det är ett måste när jag bor på hotell att det finns takterrass eller skylounge. Eftersom jag älskar höjder så är det sån härlig känlsa att vara högst upp och se ut över hela staden. När vi var i Indien försökte vi också boka så höga hotell som möjligt och jag minns fortfarande en kväll när vi satt på takterrassen på Intercontinental Marine Drive i Mumbai och vi ville inte gå därifrån det var så mysigt dock var maten katastrof och svindyr det sämsta och dyraste vi åt under hela vår resa och då var det ändå 5 stjärnigt hotell men det var värt det ändå man kan säga att vi fick betala för utsikten.


Utsikten från Marine Drive.

   

Presentation


Välkommen till min blogg! Klicka på presentationen så får du veta lite mer om mig.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards